ידוענים בצרפת גינו את כל הפיגועים חוץ מאלו שהופנו כלפי יהודים

    אך למרבה הפלא ברשימה הושמט בכוונת זדון שני פיגועים נוספים רציחתם של ארבעה יהודים במכולת הכשרה 'היפר כשר', ואף הפיגוע הראשון של השנים האחרונות בצרפת שאירע בטולוז, בו נרצחו הרב יונתן סנדלר ושלושה ילדים
    יוסי צלניקר No Comments on ידוענים בצרפת גינו את כל הפיגועים חוץ מאלו שהופנו כלפי יהודים

    אנטישמיות או תמימות? • הרב יהונתן אוחנה המשמש רב קהילה בטולוז בה התרחש הפיגוע הקשה לפני מספר שנים אומר היום לאתר 'קול חי' כי "מדובר במקרה מזעזע שמעודד אנטישמיות ופיגועים נגד קהילות יהודיות"

    אך למרבה הפלא ברשימה הושמט בכוונת זדון שני פיגועים נוספים רציחתם של ארבעה יהודים במכולת הכשרה 'היפר כשר', ואף הפיגוע הראשון של השנים האחרונות בצרפת שאירע בטולוז, בו נרצחו הרב יונתן סנדלר ושלושה ילדים
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פיגועים נגד יהודים אינם ברשימת הגינוים, כך קבעו עשרות ידוענים בצרפת, והקהילה היהודית זועמת. כאשר הזעם הרב בעקבות עצומה שפורסמה בכלי התקשורת עליה חתמו עשרות אקדמאים ומפורסמים מוסלמים צרפתים, נגד הפיגועים האחרונים שהתרחשו במדינה, תוך כדי אזכורם המלא, אך תוך כדי השמטה מכוונת של הפיגועים שנעשו כנגד מוסדות יהודים.

    הכותרת של העצומה היא "אנחנו, הצרפתים מוסלמים, מוכנים לקחת אחריות" אך ברשימת הפיגועים שצורפה בלטו בהיעדרם אלו שכוונו נגד יהודים.

    הרשימה מונה חמשה פיגועים שהתרחשו בשנים האחרונות בצרפת – הפיגוע במערכת העיתון' שארלי הבדו, הפיגועים שהתרחשו בבטקלאן בפריז ובמספר בתי קפה רציחתם של שני שוטרים ופיגוע הדריסה בטיילת בניס לפני מספר שבועות. ואף ציינו לסיום את הפיגוע בנורמנדי במתחם נוצרי.

    אך למרבה הפלא ברשימה הושמט בכוונת זדון שני פיגועים נוספים רציחתם של ארבעה יהודים במכולת הכשרה 'היפר כשר', ואף הפיגוע הראשון של השנים האחרונות בצרפת שאירע בטולוז, בו נרצחו הרב יונתן סנדלר ושלושה ילדים .

    הרב יהונתן אוחנה המשמש רב קהילה בטולוז בה התרחש הפיגוע הקשה לפני מספר שנים אומר היום לאתר 'קול חי' כי "מדובר במקרה מזעזע שמעודד אנטישמיות ופיגועים נגד קהילות יהודיות, כל העצומה הזו לא שווה אם הדם שלנו מותר, זו בושה גדולה יותר שאף פוליטיקאי מקומי לא נזעק בעקבות כך, פשוט אין מילים אחרות: מתירים את דם היהודים בצרפת".



    0 תגובות